fredag den 19. september 2008

En lille hilsen fra Thailand






Så er vi kommet til Thailand, sikke nogle venlige mennesker der er hernede.. Da vi kom til Bangkok lufthavn fik jeg det dårligt, sikkert en kombination af manglende søvn og så varmen.. Ihvertfald var jeg tæt på at besvime, min mor spurgte efter en stol jeg kunne sidde på mens vi ventede på at tjekke ind... Og før vi havde set os om blev vi ført udenom køen, jeg blev placeret i en kørestol og skubbet helt ud til flyet, der var altså pænt langt.. Og Silas blev løftet af en anden. Mor, far og Lars gik selv hihi. Det var virkelig service..

Hotellet vi bor på er rigtig fint. Der har regnet lidt hernede, men der er stadig sindsygt varmt, så det er faktisk kun skønt...
Om lidt skal vi en tur op til et marked der er her i weekenden, så det bliver spændende..
Alt er vildt billigt hernede, så mon ikke vi skal ha' lidt sager med hjem..
Ha' det godt alle sammen...

1 kommentar:

Ditte sagde ...

Ej hvor ser der skønt ud, håber i rigtigt nyder det. Her i DK har vi denne weekend ok vejr, så det er fint at kunne få ordnet have mm. inden vinteren for alvor melder sin ankomst. Pas nu på dig selv og din lille (voksende) familie. Knus!