fredag den 2. januar 2009

Som før omtalt så deltog min veninde og jeg i cybercrop på Thescrapcat i søndags, her er de Layouts jeg fik lavet, 3 stk. på 13 timer, ha ha total sneglefart...

Til dette Lo om Elefant tur, var opgaven blind scrap lift, det var altså rigtig sjovt at se hvor forskelligt deltagerne tolkede det.. Mit bud blev dette her.. Dette Lo med julekort, er lavet ud fra at der bare skulle være en eller anden form for nisse på Layoutet..


Skovturs layoutet er lavet ud fra en skitse..



2 kommentarer:

Heidi sagde ...

super skønne loér du har fået lavet og syntes entlig det var meget du fik lavet ha ha

Lyder til i har haft super super dag og syntes det er kanont med sådan dage de laver - øv jeg var på job hele dagen ;o(

Vi starter scrap hygge i frederikshavn - den sidste torsdag i måneden hvis i skulle ha lyst

Rigtig godt nytår knus

Ditte sagde ...

Dejlige LOer du fik lavet, og sikke dog en god ide at mødes på den måde. Apropos det at mødes, jeg så på Sofies blog at du snart skal på barsel også, ja det vidste jeg jo egenligt godt, men skal vi så ikke til at mødes og scrappe?Jeg har ikke scrappet længe, da vi er i gang med så mange andre ting, deriblandt at sætte køkken i stand efter en rørskade på et fjernvarmerør og selvfølgelig babyværelset. Send mig en sms, hvis kke du har nummeret, så få det af Sofie, synes det kunne være hyggeligt med noget barsels-baby-scrap. Knus!