mandag den 25. maj 2009

Tallerken kort..




Jeg har prøvet at lave nogle tallerken kort, de er ret sjove at lave og super nemme... Al pynten er skåret ud på min Silhouette, den er nemlig rigtig kommet i brug, efter at jeg har fået nyt scrap rum og hvor den står fremme... Jeg har syet rundt i kanten på kortet, syntes det gir' en super god effekt... Min symaskine har nemlig også fået ny plads, så den er lige ved hånden...
Nå, måske jeg skulle bestille nogle billeder, så jeg har lidt nyt at scrappe med på lørdag, når jeg skal til crop i Hjørring...Glæder mig rigtig meget... Måske vi ses???
Ha' en god dag, og husk at nyde det gode vejr...
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Det er da klart vi ses. Fine kort. Må vi se scrapværelset også?

Heidi sagde ...

Hvor er de smarte de kort det vil jeg meget gerne ha en visning på ;O)

Vi ses nemlig på lørdag - glæder mig helt vild ;o)

Mette W. Sørensen sagde ...

Virkelige fine kort og så anderledes... Jep vi ses lørdag..

Pia sagde ...

super fine kort og en sød model , den må huskes

Joan sagde ...

Hej Heidi Ann
Vildt søde tallerkenkort du har fået lavet, dem skal jeg da vist også prøve at lave :)
Ja, jeg regner med at vi ses lørdag, men kan desværre først komme om eftermiddagen, så det bliver som tilskuer.

Kreateten sagde ...

Sikke nogle glade kort - de ser rigtig fine ud.

fie & Co sagde ...

Dejlige og sjove kort du har lavet;0)
Ja, jeg vil også gerne se scrap værelset...