lørdag den 11. juli 2009

Tre simple kort..


Den anden dag var jeg til scrap aften os Helle Sahl. Det var super hyggeligt, og gisp en masse lækre sager Helle har fået samlet... (Glæder mig til hun skal sortere hihi ) Jeg fik lyst til at lave nogle simple kort, som jeg evt. kan sælge, Så er der jo ligesom en mening med at masse producere... Så igår lavede jeg en model der er rimelig simpel, uden alt for meget pynt... Baggrundsstemplet er fra Hero Arts, købt hos Kreative fornemmelser, Tekst stemplet har jeg købt hos Sofie fra Fru Hansens kælder. Ellers er der brugt bånd, blomster, halv perler, knapper, scrappers floss og nåle....
Posted by Picasa

1 kommentar:

Helle Sahl sagde ...

Du fik da også faktisk lavet noget. Det gjorde jeg egentlig ikke... men hyggeligt det var det. Super fine kort du fik lavet til kortkassen. Dem må jeg vist lifte.