søndag den 13. juli 2008

Kort jeg har lavet..

Jeg kan ikke rigtig komme igang med at lave nogle nye LO, så det bliver mest til kort for tiden... Jeg er meget inspireret af Nancy ( http://nancyvandenberg.blogspot.com/ ) Syntes hun laver nogle super flotte ting, og så er de hurtige at lave ;o) Det nederste kort, med teksten fest, er slet ikke min stil, men da Lars er blevet færdig med at uddanne sig til Aut. el installatør, skulle jeg lave nogle indbydelser der bare er lidt rå... Tror måske jeg tager noget rå ledning og sætter fast i blomsten, på en eller anden måde.. Gode forslag modtages gerne..

1 kommentar:

Heidi sagde ...

de er bare super flotte dine kort - er helt vil med farverne der er brugt til is a boy :o)) syntes det lyder spændende med ledninger.. evr. klipse dem på og en ledning hvor du skære ind til de små ledninger og så lidt af dem hænger der hmm.. ja ved ikke lige om du ved hvad jeg mener :o)


ps. skønt at se du er kommet igang med din sidde :o)