torsdag den 24. juli 2008

Oprydning på siden..

Endelig er min side ved at køre normalt.. Jeg kan igen ligge billeder ind, på normal vis, derfor blev jeg nød til at slette de billeder der allerede var lagt ind, da de var lagt ind som side element og trukket ud på siden efterfølgende, hvilket resulterede i, at hver gang jeg skrev et nyt indlæg, kom det nederst på siden.. Så jeg starter lige lidt forfra... Igen...

Skulle egentlig ha' hjulpet min veninde i hendes blomsterforretning idag, men da Silas og jeg var klar til at gå ud af døren, var nøglerne væk... Jeg havde låst mine nøgler inde i vores bil, med Lars' nøgler, og han var på job... Hvor smart er det lige... Men jeg ser positivt på det, jeg kan få ryddet lidt op, gjort rent og pakke til imorgen, hvor vi, hvis vejret er godt, sejler med mine forældre til Læsø...
God dag til jer alle..

Ingen kommentarer: