lørdag den 5. december 2009

En mini punker i familien...

Ja tiden løber, og ungerne er syge, så der bliver slet ikke scrappet noget lige for tiden... Men det kommer nok... Idag havde Silas og Lars pakket nogle gaver ind til mig, Silas havde fundet noget forskelligt legetøj at sit eget som han syntes jeg skulle ha', da jeg er den eneste i familien der ikke har en julekalender eller får gaver af nissen... Så han sagde at nissen havde gemt nogle pakke til mig, og så var det bare igang med at lede.. hihi Denne paryk fik jeg i gave, og vi morede os meget over at sætte den på hovedet af Julius... Han blev bare siddende med den, hihi det var altså skægt.... Ha' en fortsat god weekend.... 19 dage til juleaften... jubiiii..

7 kommentarer:

Hellemor sagde ...

Åh en dejlig lille gut. Det er godt nok tidligt at drengen begynder at interesserer sig for hårmode;0). Hvor er det en sød tanke for din søn at du ingen pakker fik. Opmærksom dreng.

Har en god 2 søndag i advent.

Heidi sagde ...

hvor skøntttttttttttt et billede af ham Heidi - det skal da helt klart scrappes ;O)

Kender godt det med pakker til alle - jeg køber dem selv i år - god undskyldning for at shoppe til mig ha ha ha

Fortsat rigtig god 2 advent knus

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare et godt billede og hvor sødt han gider at have den på.
Og hvor var det sødt at Silas også tænkte på dig.

fie & Co sagde ...

Åhh, hvor er han da for dejlig! Håber de er ved at være raske igen, det er så træls når børnene er syge. Jeg har det også som om der er noget på vej af et eller andet forkøelse. Håber det bliver væk.

Knus

Helle Kjul sagde ...

Hvor er han bare sød og fræk og se på. Super flot billede af ham. Håber at i snart kommer oven på igen.. Knus

Sanne sagde ...

nåååååå hvor nuser - se lige det skønne udtryk! Betænksomt at du også skulle have gaver!
Tak for alle dine søde kommentarer på min blog - dem er jeg glad for. Jeg kan ikke huske hvor jeg købte lysestagerne med stjernerne - men sjovt hvis de er designet af din chef ;)
Hugs Sanne

Ditte sagde ...

*GGGGGGGG* Hvor er han dejlig!
Nej, hvor er de dejlige dine drenge, for så sødt af Silas -knus!