onsdag den 6. januar 2010

Tadaaaa... I'am back.. Og jeg har scrappet en ansøgning..

Jeg har scrappet en ansøgning, den er pakket ind som på billedet, og så foldes den ud når man åbner... Jeg har godt nok fået lovning på en stilling til foråret, som jeg så også skal søge, men pludselig bliver jeg bange for ikke at få den.. Så jeg kigger lidt på jobsiderne, men jeg er nok heller ikke heldig, der er jo mange om budet i disse tider...

Det er jo efterhånden et stykke tid siden jeg har blogget, sorry.. Men tiden er fløjet afsted i december måned, forstår slet ikke det allerede er ovre.. Nytåret holdte vi på Læsø hos nogle gode venner, med to piger på samme alder som vores drenge, så det var alletiders... Og nu må man så sandelig sige vi har fået sne her i Hjørring, og det er bare så super hyggeligt... Vi har alle fire været hjemme idag, vi var sneet inde, men det var nu meget hyggeligt...

Igår gik jeg igang med nogle kort, og dem fik jeg lavet færdig i formiddag. Til scrapmok købte jeg et sommerfugle stempel sæt med tilhørende punch fra Stampin up, og selvfølgelig nogle stempler fra Hero Arts, dem har jeg kombineret lidt på dette kort... Syntes egentlig det blev helt ok.. Faktisk måtte jeg rette lidt på det, da det ene stampin up tekst stempel var sat omvendt på, så da jeg troede jeg stemplede rigtigt, vendte det altså på hovedet... hihi, men det blev faktisk meget pænere da jeg lavede det om.. Hmmmm kan så ikke hitte ud af at sætte billedet ind her, så det kmmer lige seperat....
Ha' en rigtig god aften, nu vil jeg se til den gammeldags gryde kylling med persille, der står og simrer på komfuret.. Uhm elsker den ret ;o)
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

virkelig flotte kort/ansøgning.... og lige min farve, den grønne.

Rigtig skønt at se du er tilbage:-)

Hellemor sagde ...

Jeg ville ansætte dig på stedet hvis jeg var leder. En scrappe ansøgning viser da i stor grad kreativitet og at man er villig til at tage en chance. PØJ. PØj med ansøgningen.

Ps. jeg glemte i begejstring at skrive at din ansøgning er sk... flot. Godt gået.

fie & Co sagde ...

Hvor er det en fin ansøgning og hvorfor skulle du ikke være den heldige? Ihvertfald bliver den ikke bare "puttet" væk. Man kan da slet ikke lade være med, at læse den.
Jeg har været igang med 2 scrappede ansøgninger siden nytår, så nu må vi se om den snart kan blive færdig.
Jeg var helt nervøs for du var gået i scrappe hi:0) Dejligt du er kommet igang igen.

Knuser;0)