onsdag den 10. marts 2010

Dåbskort



Fortår ikke lige hvad der er sket med dette indlæg det skulle ha' været postet den 10 marts, men det har så åbenbart været gemt som kladde.... Hmnnn underligt, men nu får i det så, omend lidt forsinket.. hihi
Dette dåbskort lavede jeg til Susanne og Jans lille Mikkel, som blev døbt i søndags, og som jeg var gudmor til... Det er inspireret af de flotte kort som Donna laver.. syntes de er så fine....

Der er ikke blevet lavet så meget kreativt på det sidste.. Ved ikke hvor tiden bliver af... Siden sidst er Silas blevet 5 år... Stor dag... Lavede også et Talkort til ham, da han sidst jeg lavede et, spurgte om jeg også ville lave sådan et til ham... hihi Selvfølgelig ville jeg det.. Billede kommer en anden dag.. Og lige pt har Julius diare, og nu har Lars også fået det, så det kører virkelig...

Idag har vi været en tur i Ikea, og det gik over al forventning, ingen trafik kaos eller noget.. Og hold da op det er stort...

Ha' det godt alle sammen...

Ingen kommentarer: