mandag den 15. februar 2010

Thailand here we come....

Mange af jer ved jo godt at vi skal en tur til Thailand igen til April, og hold op hvor jeg glæder mig... Man trænger bare til sol og varme, syntes i ikke...? Jeg har lige fundet et par billeder af de to hoteller vi skal bo på.. Billedet herover, er fra Kata palm resort og spa, det ser rigtig lækkert ud, så det bliver spændende at prøve, det er nyt for os alle... Det nederste billede er fra Centara i Karon, her har mine forældre boet før, og det er et rigtig godt Hotel, så det skulle vi prøve... Billedet er ikke lige det bedste, men det var hvad jeg lige hurtigt kunne finde... Vi glæder os bare så meget, og ikke mindst Silas, der snakker meget om at han skal ha' drinks i pool baren... En bar hvor man sidder på stole i vandet, ret festligt...
Det blir bare så dejligt, og tusind tak mor og far, hvis i læser med her, for at i ville invitere os med.... Det betyder så meget...
Og til jer derude, hvis ikke i har prøvet Thailand, så prøv det.... Det er selvfølgelig dyrere at rejse dertil, men tilgengæld koster det ikke en skid at leve dernede... Det er ihvertfald blevet vores foretrukne ferie sted...



8 kommentarer:

Heidi sagde ...

suk - ja der er ski ikk en jordisk change for jeg kan være i jeres kuffert ;o))))

Mette W. Sørensen sagde ...

jaa misundelig det er jeg ihvertfald ikke :-)
Hold da op det ser lækkert ud...

Anonym sagde ...

SUK!!!! Det ser bare SKØNT ud...kan godt forstå at I glæder Jer.

Hellemor sagde ...

ÅH,ÅH,ÅH hvor ser det lækkert ud. Kan godt forstå at I glæder jer. Har en kollega der lige er taget af sted i 14 dage. SUK. god jeg skal blive i kolde DK ;o).

fie & Co sagde ...

Nøøøj hvor ser det dejligt ud og jeg tror de fleste ville lyve hvis de sagde de ikke ville med. Specielt gad jeg godt og rejse LIGE NU... Gider bare ikke mere sne.

Rigtig god weekend til jer alle;0) Knus

Pia sagde ...

Not bad at all! Noget at se frem til i det her uendelige snevejr! Sikke en invitation at få!

Ditte sagde ...

Heldige Jer. Håber I får en fantastisk tur, dejligt at se frem til, specielt med den vinter der nærmest hærger udenfor. Knus!

Ditte sagde ...

Hej Heidi. Da min mobil er gået død får Julius en lille fødselsdagshilsen her istedet. Håber han får en dejlig dag med gode gaver, gæster og godter- hurra hurra hurra. Knus og god påske!