torsdag den 3. marts 2011

Kortmester opgave 1.


Taadaaaaaa I'am back... Helt pinligt så længe det er siden jeg har blogget... Efter at jeg har fået en iphone, må jeg indrømme at det oftest er på den jeg tjekker min blog, samt diverse andre interessante sider på nettet...
Nu har jeg meldt mig til kortmester, og så skal jeg jo ha' computeren frem, og får så også taget nogle billeder... For ikke at tale om, at jeg så også gir mig selv tid til at få lavet lidt...
Her er mit bidrag til den første opgave...
Ha' en god aften derude.... Nu vil jeg se om ikke jeg kan nå at få overført mit bidrag til kortmester uge 2..

4 kommentarer:

Jette / ma11edina sagde ...

Et rigtig smukt kort, super fin løsning af opgaven! Glæder mig til at se opgave 2, også her på bloggen ;)) Rigtig god weekend.

Trine sagde ...

Velkommen tilbage! Har jo luret noget på dine kreationer, når vi har mødtes, så jeg ved hvor dygtig du er. Godt du viser det her også - og til Kortmester. Glæder mig til at se 2. bidrag derinde. Jeg har ikke kunnet oploade mit ... endnu. Ses vi i Ejsing i weekenden?

Mette W. Sørensen sagde ...

Næææ var det virkelig Heidi Ann jeg så på bloglisten:)
Skønt at se dig der!
Så flot et drenge kort du har lavet, sejt med stjernerne og farverne er lækre:)

Rigtig god weekend til jer.

Hellemor sagde ...

Hej Heidi Ann. Det er godt nok dejligt at høre fra dig igen. Super flot kort og og i dejlige friske forårsfarver. Held og lukke med de forskellige udfordringer til mesterskabet.