mandag den 2. november 2009

Bryllups æske



Jeg har lige været ved at overføre billeder fra min tlf. til computeren.. Og så faldt jeg lige over billederne af denne æske/kasse som jeg lavede til Lars' søster og svoger, som blev gift i August.. Vi brugte kassen til at ligge nogle hyggelige ting ned i, samt et hjerte hvor hver gæst havde skrevet et godt råd, en lille hilsen eller noget andet de ville sige til brudeparret.. Og så må rudeparret først åbne æsken når de har et års bryllupsdag, så kan de sidde og hygge sig med indholdet, læse alle beskederne og tænke tilbage på deres dejlige fest... Jeg har lavet sådan en æske til andre brudepar, og der har den ihvertfald gjort lykke...
Jeg var til crop i lørdags i Asdal, super hyggelig dag.. Fik da også lavet 1,5 LO ;o) Har ikke aget billeder endnu, så dem får i at se senere...
Ha' en rigtig god dag.. Nu vil jeg ligge mig lidt på sofaen, imens Julius sover... Han sover ikke tiden væk om natten, han er helt vildt snottet og forkølet.. Så man må slappe af mens man kan..
Hyg jer..

Knus HeidiAnn
Posted by Picasa

1 kommentar:

fie & Co sagde ...

Den er bare rigtig flot;0)
Knuser