lørdag den 21. november 2009

Kort til Hero Arts challenge..


Jeg har kun en gang tidligere deltaget i Hero Arts challenge.. Og jeg syntes det er nogle rigtig gode konkurrencer de har.. Og folk er rigtig søde til at kommentere på de bidrag der er med... Denne uges udfordring lød på Trimmings.. Hmmnnn hvad betyder det lige... hihi Heldigvis var Pia fra Kreative fornemmelser så sød at fortælle mig det... Og det betyder noget i retning af rester, feks. bånd, papir eller hvad man nu måtte ha' af rester... Jeg har lavet dette julekort til konkurrencen... Tak fordi du kiggede med, ha' en skøn weekend.. (psssttt, ses vi til kreativ dag i Asdal imorgen??)


12 kommentarer:

Heidi sagde ...

wawww Heidi det er bare flot - det træ - stempel kunne måske være du tog med i morgen, for selvfølgelig ses vi ;o)

Hvor er han bare sød, hils hende mange gange, og kortet FLOT kan jeg bare sige ;o)

Vi ses i morgen knus

Helle Sahl sagde ...

Skønt kort. Elsker det træ. Måske du vil vise mig hvordan man teknisk gør med flickar osv. Kunne godt tænke mig at deltage til en Hero art challenge.

Vi ses i morgen det er klart.

Hellemor sagde ...

Hi,hi Heidi Ann jeg har også lige lagt et par bidrag ind til HA challenge. Jeg er vild med dine bidrag. Det stempel med juletræet er så anvendeligt.

Jeg kommer måske lige forbi Asdal imorgen ellers må du have god fornøjelse imorgen.

Sanne sagde ...

Dejligt at se dig deltage i en af HA challenges - og dit bidrag er super flot! Held og lykke!
Sanne

Anonym sagde ...

ligesom de andre der har efterladt en kommenter, elsker jeg også bare det træ....måke man skulle eje det. ses imorgen

Mette W. Sørensen sagde ...

Har du også det træ, kan simpelthen ikke forså jeg ikke har købt det :-)
Det kort er bare så skønt, dejligt julerødt.

Vi ses imorgen.

Pia sagde ...

Det er bare så flot det julekort ! Sikke mange skønne stempeldetaljer og flotte materialer! Held og lykke i Challengen. Håber at se dig igen :-) Det er da sjovt, ikke? :-)

Linda S. L sagde ...

dettan va et utrolig lekkert, enkelt og nyyydelig kort!
klemmmm

fie & Co sagde ...

Det er et super dejligt kort du har lavet! Og så fint med grankoglen i bunden;0)
Nej jeg kommer ikke itil Asdal idag, jeg er i "juleværkstedet" som min kælder i øjeblikket er ommøbeleret til:0)
Knuser og god scrappedag.

Helle Kjul sagde ...

Super flot kort du har lavet ,og det træ er bare skønt .Tusind tak for i dag ,det er bare så hyggeligt med en scrapdag.

Joan sagde ...

Rigtig sødt og enkelt kort. Ja, det er et fantastisk stempel. Er selv ejer af det, men har endnu ikke fået det brugt. Det skal jeg da vist have gjort noget ved :)

Peet sagde ...

This card is absolutely gorgeous, Heidi!!!