tirsdag den 17. november 2009

Kort til Susannes lille nyfødte dreng..


Igår mandag fik Susanne og Jan en lille sød og dejlig dreng, ved planlagt kejsersnit.. Jeg vidste de skulle ha' kejsersnit den dag, og jeg vidste det blev en dreng, så det var bare igang med kortet.. hihi Kan ikke lige huske navnet på papiret, det er noget jeg har fået til crop sidste gang, mener jeg hihi... Tekst stemplerne er købt ved kreative fornemmelser, og jeg mener det er Ali edwards der har designet dem... Der er super mange søde baby tekster på det ark jeg har købt.. Ser lige om jeg kan få mobilen til at overføre billeder, så kan i lige få et billede af den lille søde Mikkel..
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Skønt kort til den lille dreng.

Helle Kjul sagde ...

Så yndigt et kort du har fået lavet til Susannes lille prins ..Vi ses på søndag

Ditte sagde ...

Fint kort til den lille Mikkel mand. Kan fortælle dig at papiret er fra American Crafts og hedder "BABY", så det er et perfekt valg du der har gjort.