torsdag den 8. oktober 2009

Kortmester 1. uge..

Et af mine første kort til kortmester konkurrencen var dette, lavet efter en skitse..

Det andet kort til konkurrence i den første uge, var dette, hvor opgaven lød at man skulle bruge mindst to håndklippede ting, og jeg brugte mine favoritter, sommerfuglen og blomster baggrundsstemplet.. mums, tror aldrig jeg bliver træt af de stempler...
Imorgen drager vi en tur til Hvidovre, til Lars' søster og svoger og vores to nevøer... Det blir rigtig hyggeligt.. Vi skal bare slappe af, i dyrehaven osv.. Glæder mig.. Og hvis jeg når det, kører jeg en tur til Tåstrup og kigger i Dreampapers...
Rigtig god weekend til alle..
Knus HeidiAnn

5 kommentarer:

Sanne sagde ...

Heart winged butterfly er også en af mine favoritter. Den kan anvendes på SÅ mange måder. Søde kort...

Heidi sagde ...

hvor er de skønne dine kort og LILLA - love it ;o)

Håber i får en super god tur - bare dyrehaven og dremapaper, ja så er den da godt på vej til at blive god ;o) knus

Peet sagde ...

These are so beautiful!!

Mette sagde ...

Meget søde kort i de skønneste farver.

Anonym sagde ...

Wauw - er vild med det friske farvespil! Det er nogle super fine kort du laver :)