tirsdag den 20. oktober 2009

Til og fra kort..


Ja, det blir ikke til så meget scrap for tiden.. øv øv, men tiden flyver afsted.. I sidste uge havde Silas efterårsferie, så der fik jeg slet ikke lavet noget,ej heller til kortmester, desværre.. Det var ellers en af mine ynglings tekniker, nemlig embossing.. Men sådan kan det gå, og jeg prøver at lade være med at ærge mig.. ;o) Dette til og fra kort er fra sidste år, hvor jeg var med i noget julegave bytte i Fru Hansens kælder, prøv lige at trække nitten, og skal finde på noget scrap til Sofie... hihi.. Gad vide om jeg egetlig har vist den sidste år.. Nå pyt, så får i den lige igen.... Nå vasketøjet kalder, Julius og jeg har lige været til salmesang i kirken, super godt.. Og nu sover han, så jeg må igang.. Ha' en god dag..
Posted by Picasa

6 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Det var da rigtig fint det kort... Albummet jeg har lavet er faktisk lavet af store spillekort fra tigeren til en 20'er, har sat dem sammen 3 og 3 så de bliver lidt tykkere og så kan jeg godt lide at der er plads til noget på siderne... og der kan blive til mange albums i sådan en pakke :-)

Heidi sagde ...

Ja det er da underligt du ikk når ret meget scrap var ;o)))) Med 2 banditter, mand, hus mm.
Savnede dig i fun house - kun mig der kom af sted nåå ja og havde 3 børn med ;o)

Det er super flot dit kort

Hellemor sagde ...

Super lækkert til og fra kort. Lækre blomster. Dine tags til kortmesterskabet var bare så flot sammensat og i en total lækker stil.

Sanne sagde ...

Ja med børn omkring sig kan det være svært at finde tid til det hele - men godt du fik tid til dette lille tag...det er sødt!
Sanne

Pia sagde ...

Sødt til og fra kort med fine detaljer! Ha en god aften!

fie & Co sagde ...

Ja, det var nemlig et rigtig flot til og fra kort! Ogdet var gaven altså også;0)

Hvor ærgeligt vi ikke mødtes igår... Vi må ses til en gang scrap SNART.
Rigtig god weekend