onsdag den 14. oktober 2009

Kortmester uge 3, opgave 2.



Kortmester uge 3, opgave 2, lød på selv at lave noget møster papir. Jg har valgt først at stemple baggrunden med et baggrundsstempel fra Hero Arts, derefter har jeg stemplet og embosset baggrunden i hvid, med et andet Hero Arts baggrundsstempel. Tekst stemplet er fra Stampin up, stemplet på hvidt karton, som så er kørt igennem sådan en rulle dims, der får det til at ligne bølgepap, det ser meget sjovt ud syntes jeg...
Ha' en rigtig god aften..
Posted by Picasa

7 kommentarer:

Sanne sagde ...

Nydeligt Heidi Ann! Jeg har også lige anskaffet mig sådan en "rulledims" (lol) det giver en sjov effekt på kortene!
Ha´ en dejlig dag!
Sanne

Mette W. Sørensen sagde ...

rigtig fint kort, må vide lidt mere om den der "rulledims" tror da måske også hellere jeg må anskaffe mig sådan en :-)

Hellemor sagde ...

Også et sødt kort. Sjov effekt du har lavet med din rulledims. Lidt smart at du kan lave lige den farve bølgepap du har brug for.

Heidi sagde ...

Wohwwww Heidi hvor er det flot - elsker farverne du har brugt og ja det er bare ligeeeeeee mig ;o)

Rigtig god søndag til dig

Knus Heidi

Ps. Nu måååååå din mand da komme ind i kampen med den julegave ikk ;o)

Karina Beck sagde ...

Flot kort, du har lavet.

fie & Co sagde ...

Rigtig flot og enkelt! Det ser så dejligt let og luftigt/rent ud;0)

Knuser

Peet sagde ...

Such an gorgegous card, Heidi Ann!!!