torsdag den 1. oktober 2009

Tro det eller ej, nyt på min blog ;o) Julekort...


Ja jeg er desværre ikke den mest ihærdige blogger... Men men men, jeg prøver at blive bedre.. Her på det sidste har Julius været lidt små træls, sover dårligt om natten osv. Og det er vi just ikke vant til.. Så energien har været lidt i bund... (Kan jo sagtens gi ham skylden, så længe han ikke kan forsvare sig.. hihi)
Sidste torsdag var jeg oppe hos Birgitte i Hirtshals til lidt hygge scrap, smadder hyggeligt, glæder mig allerede til i næste uge, hvor os der går hjemme skal mødes igen... Jeg fik begyndt på nogle kort, dette julekort er et af dem, som jeg pyntede færdig hjemme.. Det er et lomme kort.. Sne fnuggene er af filt, og de er rigtig fine til jule og vinter kort syntes jeg.. De er købt i kontor og papir, til den nette sum af 49 kr.. Og der var altså en del i den pakke... Nå jeg må videre i teksten, Julius er ved at være sulten... Og de to sidste opgaver i kortmester kalder.. Ha' en super god første efterårsdag...
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Helle Sahl sagde ...

Super flot kort. Er også vild med de snefnug. Super hyggelig kaffe/scrappeklub vi var i og vi fik vist endda alle lavet en del.

Mette W. Sørensen sagde ...

virkelig skønt julekort... og ja jeg kan jo sagtens forstå dig, men nu går jeg hjemme i 4 mdr, så håber der kan blive tid til at blive scrappet, det er ikke så nemt med de kære små altid :-)

Pia sagde ...

rigtig sødt julekort med flot pynt

Sanne sagde ...

Hej Heidi Ann!
Sikke søde kort!
...jeg skal fortælle dig noget skægt.......siden vi mødtes i Hjørring har jeg troet at du var Helle Sahl, så jeg har længe Blogget med Helle med dit ansigt på nethinden. (tror det er ford vi talte så meget hund i Hjørring på scrap amok, og da Helle så har et billede af en hund som blogfoto, tja...)
Da jeg så pludselig mødte Helle Sahl til Scrap Crop passede det ansigt jo slet ikke...LOL hvor sjovt. Nå men nu har jeg så fundet frem til din blog!

Bedste hilsner Sanne

PS ses vi i Hjørring her i oktober?