onsdag den 13. januar 2010

Blog Award


Jeg har fået denne blod award af http://hellesahl.blogspot.com/ Ja jeg kan altså ikke finde ud af at linke kun med navnet... Hvordan gør man det ???

Tak for den Helle....


Jeg giver den videre til







The rules are as follows:
1. Copy the award to your blog.
2. Link to the person who gave you the award.
3. Identify 7 interesting facts about yourself.
4. Choose seven other bloggers to pass this award on to.
5. Link to their blogs.
6. Leave them a comment to let them know about this award.
7. Things about your self.
7 ting om mig:
1: Jeg har fødselsdag om 10 dage.
2: Jeg har to vidunderlige drenge.
3: Jeg tror på det bedste i folk.
4: Rejser til Thailand igen til April.
5: Jeg har fundet vores drømmested på landet (så nu håber jeg snart der er nogen der køber vores hus ;o)
6: På mange områder er jeg perfektionistisk.
7: Jeg er meget selvkritisk.

2 kommentarer:

Sanne sagde ...

Hej Heidi Ann
Tak for awarden - fik den også i sidste uge så jeg blogger den nok ikke igen. Du "omformaterer" linket med et kortere navn ved f.eks. at skrive sannes blog, markere og så trykke på det lille "liggende 8-tal" i værktøjsslinien. Her kan du så indsætte linket til min blog ;0)
Knus Sanne

Peet sagde ...

Thank you Heidi Ann! So sweet of you..