lørdag den 30. januar 2010

Kort til Magnus...




Selv om jeg har to drenge, så syntes jeg det er svært at lave noget drenget... Vores fætter Magnus i Hvidovre bliver 3 år idag, så han skulle ha' et kort...Den skrappe læser vil nok bemærke at der ikke står Magnus på kortet, men Nano... Nano er det han altid har kaldt sig selv, så det hedder han også indimellem.. hihi Det gik rimelig hurtigt med at lave det (skulle nå det inden Julius vågnede ;o) 3 tallet er nogle ark jeg har købt af Donna, som jeg så har klippet ud, syet på osv. Kortet er også inspireret af hende... Hun er rigtig dygtig til at lave anderledes kort med en masse sjove og finurlige ting på..
Nu vil jeg videre i teksten, skal ha' sat en auto stol til salg, så den ikke står og fylder.. Den skal vi ikke bruge mere alligevel, hvis det går efter Lars.. hæhæ Vi får se, man er vel to om at bestemme.. Men han har nok ret. ;o( Og så skal jeg pakke færdig til Kreativ dag imorgen, glæder mig rigtig meget, og er næsten færdig med at pakke, og jeg har forsøgt at begrænse mig denne gang.. Sindsygt svært...
Ha' en god Lørdag derude, og tak for jeres søde kommentarer, det er altid skøn læsning..




7 kommentarer:

Heidi sagde ...

Hold da k... det er blevet flot - fedt fedt papir og lækker lækker farver :o) Og simpelhen made by Heidi i hjørnet af billedet wawww

Glæder mig også til i morgen og pakke hmm... altid svært og får alligevel aldrig brugt halvdelen af det jeg har med ha ha

Vi ses i morgen knus

ps. Fortæl da lige Lars at 2 er sådan et dumt lige tal med børn - 3 er meget bedre og det siges den 3 er meget nemmere end de 2 andre ;o))))

Joan sagde ...

Nej, hvor er det da bare et sødt kort. Genialt fundet på med 3-tallet :)

Sanne sagde ...

Det er du sluppet rigtig godt fra synes jeg - sødt med 3-tals formen og skønne farver!

Hellemor sagde ...

Wau, så flot dit drengekort blev. Lækkert papir og flot pyntet. Flotte syninger. Det er skønt at lave en anden kortform end firkantet.

Mette W. Sørensen sagde ...

Det er da bare super godt det kort, og de 3 taller og bogstaverne er bare fede at lave og kan bruges til alle :-)
Det papir er bare så fedt..

Helle Sahl sagde ...

Super flot kort og så elsker jeg bare det papir. Der findes simpelthen noget jeg er gået glip af.

Pia sagde ...

super flot og kreativt kort, lækre farver