onsdag den 27. januar 2010

Så blev jeg et år ældre..







I lørdags havde jeg fødselsdag, og blev et år ældre ;o) Lars havde spurgt mig hvad jeg ønskede mig, han have fået lidt forskellige ønsker.. Og i sjov havde jeg også nævnt et digitalt spejlrefleks kamera fra Canon... Og sørme om ikke han havde købt sådan et... Ihhh jeg blev bare så glad, og begyndte at græde.. Silas spurgte hvorfor græder du... Men jeg kunne ikke svare da jeg var helt mundlam, så Lars måtte fortælle at jeg bare græd fordi jeg var så glad.. hihi Hvor er det skønt med sådan et kamera der bare kan tage gode billeder... Men der er meget jeg stadig skal sætte mig ind i... Herover lidt billeder med kameraet... Det øverste billede er taget ud gennem vinduet på bilen, men det blev vist meget godt alligevel.. Vi kørte nemlig en tur i søndags, for at se om vi kunne finde nogle rådyr vi kunne zoome ind på og tage billeder af.. Men desværre.. Så det må vi ha' tilgode..
Ellers går jeg og glæder mig til på Søndag, hvor der igen er kreativ dag i Asdal sognegård.. Det er så hyggeligt.. Så kunne det være man kunne få scrappet lidt igen hihi...
Forresten, så Paranormal activity igår, uhuuuu væmmelig og meget underlig film... Men alligevel meget god.. Forstår nu ikke nogle biograf gængere har forladt biografen før tid, fordi de ikke turde se den færdig... Godt nok var den uhyggelig, men....
Ha' en super god dag, nu vil jeg slappe lidt af, var nemlig sent i seng igår, og Julius stod op kl. 05.00 imorges... Gab..











6 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Fantastiske billeder :-) og ja jeg havde det ligesådan da jeg fik mit, en morgengave fra Brian.. og man kan slet ikke få taget nok billeder, har lige været oppe med 600 billeder taget på et år der skulle fremkaldes.. det er lidt farligt :-)

Hellemor sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i lørdags. Det var da godt nok en dejlig gave du fik og hvor er det nogle flotte billeder du har taget med det. - Dejlige børn. Det er dejligt at blive overrasket og da især af manden.

Helle Sahl sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i sidste uge. Sikke en dejlig gave du har fået. Lige det jeg ønsker mig. Sikke nogle gode billeder det tager. Måske får jeg et hvis jeg snakker nok om det.

God weekend

Pia sagde ...

Tillykke med fødselsdagen i sidste uge. Dejligt med sådan en gave - jeg kan få det lige som dig - og bliver meget rørt når folk rammer plet med en gave. ja det er lige med at finde ud af alle de muligheder med al den teknik - men det er nogle flotte billeder du har taget. God weekend - og øh vi ses jo på søndag,ikk?

fie & Co sagde ...

Så flotte billeder og STORT tillykke med fødselsdagen;0) Og hold da op, hvor er Silas også bare blevet stor!
Og tillykke med kameraet, glæder mig til at se mange, mange flere snapshots;0)

Tak for opskriften, ses søndag.

Sanne sagde ...

Hejsa og et forsinket tillykke med dagen i lørdags! Sikken en flot gave hva´ kan da godt forstå du fælede en tårer!
Jeg tror faktisk vi talte om det i Hjørring da du sagde du var uddannet pædagog. Jer er ansat på Frøbel på Frederiksberg :0)
God dag søde!
Knus Sanne