torsdag den 4. februar 2010

Fødselsdagskort med kissing teknik..




I søndags var jeg til Kreativ dag i Asdal, og jeg fik købt en masse nye stempler fra Hero Arts, hos Pia fra Keative fornemmelser... Uha de er lækre, glæder mig til at få ordenlig tid til at lege med dem... Pia viste mig hvordan man laver kissing teknik med sine stempler, kortet her er lavet på denne måde. Jeg syntes det ser super godt ud, og den teknik skal jeg absolut lege meget mere med...
Alle stempler jeg har brugt er fra Hero Arts. Jeg har brugt Silhouette grass, Antique engravings, classic messages og poppy background.


Nu vil jeg igang med aftensmaden, ha' en god dag..




5 kommentarer:

Sanne sagde ...

super flot kort og er ret vild med dit mix af Silhouette grass og poppy background - det ser hammer godt ud. Teknikken er Super! Love it ;0)

Helle Sahl sagde ...

Wauw, hvor ser det godt ud. Du kan bare det der med det kysseri, Heidi.

Heidi sagde ...

uuuuuuuuuuuuuuuha det er flot - ser super godt ud de 2 stempler du har brugt - det skal jeg da lige ha liftet ;o)

Hvor heldigt Pia fik vist os det kysseri ha ha ha knus

Anonym sagde ...

Flot flot kort! Men du må lige forklare hvad det kissing betyder...?!

Joan sagde ...

Det ser da vildt godt ud, jeg tror da måske også jeg på et tidspunkt skal forsøge mig med den der Kissing teknik.