tirsdag den 9. februar 2010

Det vigtigste i verden er...

Uden tvivl mine to drenge. Dette billede blev taget da Julius var 13 dage gammel. I Silas' børnehave havde de en pædagog, som i sin fritid er fotograf, han spurgte mig mens jeg var gravid, om han måtte tage nogle billeder når jeg havde født. Og dette er et af billederne, det var ikke en planlagt situation, men Silas lagde sig ned, og så lå jeg Julius ovenpå ham, og fotografen var hurtig... Jeg er ret vild med billedet, og syntes ikke det krævede en masse pynt..
Nu skal jeg ha' smurt Silas' madpakke, og pakke taske til Julius og jeg, der skal til baby svømning her i formiddag..
Ha' en god dag...


8 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Hvor er det bare et fantastisk billede og nej det kræver ikke ret meget pynt, og LO'et er da blevet vildt godt alligevel.
God tur til babysvømning...

Hellemor sagde ...

Nej, et par dejlige guldklumper du har. Det er et skøn billed og som du selv skriver kræver det bestemt ikke en masse pynt. Dit LO er SÅ flot. Det ser godt ud med blonden som bliver drenget med hæfteklammer på.

God tur i svønmmehallen.

fie & Co sagde ...

Fantastisk billede og hvor er det flot scrappet! Det er så enkelt og passer så fint sammen det hele.

Knus

Helle Sahl sagde ...

Elsker bare det billede. Super flot LO du har lavet med det. Dejlig enkelt.

Heidi sagde ...

Smukt Heidi - kort og godt ;o)



ps. skal sende en lille tanke til dig i weekenden når den står på ren ferie OG scrap

Helle Kjul sagde ...

Super flot layout og sikke et billed det ser kanon godt ud.Hvor er det nogle kønne drenge du har...
Forsat god weekend til dig.
Knus.

Pia sagde ...

wow så supert layout og herligt billede og sikke flotte blomster

Karina Beck sagde ...

Nåå et dejligt og flot layout.