søndag den 14. februar 2010

Nyt kort, helt uden brug af stempler...

Ja, det er efterhånden sjældent jeg laver et kort uden stempler, men det har jeg gjort her, eller næsten, for teksten er stemplet ;o) Jeg har liftet det fra en blog, kan bare ikke lige husken hvilken blog det var... Sommerfuglen er punched ud i to styk, hvoraf den gennemsigtige har fået Crackle accents, det gir en super god effekt, og det er liftet fra Donna
Nu kalder sengen, det har været en travl weekend, med to gange fastelavn, og en pludselig indskydelse om en tur til grænsen igår... Så man er lidt brugt...
Ha' det godt derude, og endnu engang tak for jeres beskeder..


6 kommentarer:

Mette W. Sørensen sagde ...

Total fedt kort, helt anderledes end det man plejer at se, Og så fede farver du har brugt...lækkert og sikke nogle billeder :-)

Heidi sagde ...

fedt - jeg er helt vild med det og ja en helt anden stil end du plejer men bestemt ikke mindre interresant ;o)

Helle Sahl sagde ...

Lovely og sikke dejlige farver.

Anonym sagde ...

Et skønt kort...meget smukt...det kunne jeg godt lige lifte :O)

Helle Kjul sagde ...

Rigtig flot kort, og sikke skønne farver. Sjovt at prøve en anden stil...

Trine sagde ...

Sikke et dejligt sommerligt ort. Når man lige har læst om din kommende ferie, kan man godt se at varmen har truket i dig også rent kreativitetsmæssigt *S*

Somemrfuglene er rigtig kønne. Var også vild med effekten Donna laver på vingerne. Men "flyvebanen" altså krøllen efter sommerfuglene er da eminent! Alletiders idé. Den vil jeg til gengæld lifte fra dig.