fredag den 5. februar 2010

Nyt Layout, og så i pink..... ;o)

Til kreativ dag fik jeg lavet et layout, mit mål var ellers to, men men men, jeg blev klogere.. hihi Og nåede altså kun et enkelt... Det er første gang jeg scrapper denne farve, med to drenge i huset, er det ikke lige først valg til farve... ;o) Det er egentlig et meget enkelt LO, men jeg blev nu ok tilfreds med det.. Billederne er nu et år gamle, tænk at det snart er et år siden at Julius blev født... Hold fast jeg syntes tiden går stærkt... Heldigvis har jeg arbejde på hånden, skal starte den 26 April, så det blir rigtig spændende..
Nu har jeg lige kørt to Smoothies ned og tændt brændeovnen, for puha der er koldt.. Så nu vil jeg svinge rengøringskluden, så længe Julius sover formiddagslur...
Ha' en super dejlig fredag derude, og endnu engang tak for alle jeres søde beskeder..











8 kommentarer:

Heidi sagde ...

Jammen Heidi - 2 dage i træk flotttttttt ha ha ha ejj så skønt at se noget fra dig og dette lo er jeg helt vild med - SÅ fed farve, billeder og opsætning - super flot

Rengøring puha og så en fredag - men okay dejligt til weekenden når det så er over ;o)
SÅ fedt med nyt job - stort tillykke. Havde ikke hørt

Rigtig god weekend knus

Anonym sagde ...

Wow hvor er det flot og smukt!! Super opsætning...den lifter jeg :O)Hvilket job skal du starte i? Rigtig god weekend.

Ditte sagde ...

Hvor er du skøn på de billeder, og tænk det allerede er et år siden vi gik og ventede (og ventede, og...), hvor blev tiden dog af? Herligt med pink LO, du skal da også have styret din lyst til tøsefarver engang imellem. God weekend til Jer - knus!

Peet sagde ...

Wow, this is stunning, Heidi!!!

Hellemor sagde ...

WAAu, hold da op hvor der det LO flot og så lækkert et design. Jeg kan god li den enkle måde det er lavet på. Det er nogle flotte billeder hun har taget til bloggen med dit nye kamera.

Et stort tillykke med jobbet. Der var jo ikke noget at være nervøs over. Var det det job du lavede den flotte ansøgning til du tidligere har vist på bloggen?

Dit forrige kort er så fedt. Hvor ser det godt ud med korn og valmuestemplet sammen.

God weekend

Helle Sahl sagde ...

Smukt. Sikke en dejlig minde at få scrappet og så elsker jeg jo pink.

Tillykke med jobbet.

God weekend

Sanne sagde ...

Flot Lo og sikken en dejlig mave ;0)

Mette W. Sørensen sagde ...

Synes det blev sk... godt det LO, det var da også lige en mulighed for at scrappe i andre farve end drenge farver :-)